۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

من سرو زاده شدم (ویژه ی شاعرانگی مهدی فاضل)

سرو زاده شدم
صفحه ي پرنيان شماره ي 238 هفته نامه بيرمي، اختصاص يافته است به شاعرانگي مهدي فاضل، هنرمند عكاس و شاعر خراسانيدر پي علاوه بر سخن دبير، لينك مطالب اين پرونده را مي بينيد:
مهدی فاضل متولد 1355 در مشهد است. اکنون نیز در برازجان ساکن است و فعالیت های آموزشی و هنری خود را دنبال می کند. هویت هنری فاضل بیشتر متکی به هنرعکاسی است، اما ادبیات نيز به ویژه شعر از دغدغه های دیرباز اوست. در یادداشت خودش بیشتر با ذائقه ی شعری او آشنا می شوید. فاضل هم شعر سپید می سراید و هم غزل! و قصد دارد تا نمایشگاه کتاب سال آتی اولین مجموعه شعرش را روانه ی بازار کتاب نماید. شعرهایی هم که در این صفحه می خوانید از همین مجموعه ی آماده چاپ، از جانب من انتخاب شده اند. این مجموعه در برگیرنده ی بیش از شصت شعر است، که عمومن در قالب سپید سروده شده است و اندکی از انها نیز غزل اند. به هر روی صفحه ی پرنیان این شماره، اختصاص دارد به معرفی شاعرانگی مهدی فاضل!
این هم نشانی تارنگار شخصی شاعر استhttp://www.symphonyezendegan.blogfa.com/
با آروزی توفیق و تندرستی برای این هنرمند ِخراسانی
رضا شبانکاره

من، سرو زاده شدم
* سخن دبير/ من، سرو زاده شدم (وي‍ژه ي شاعرانگي مهدي فاضل)
* خود زندگي نامه نوشت/ مهدي فاضل
* چند شعر منتشر نشده از مهدي فاضل

۹ نظر:

سوشیانس گفت...

سلام من یک وبلاگ دارم به وبلاگم بیا.

قطار یک نفره گفت...

درود بر غلامرضای عزیز
، چه شده مدتی هست که پیدات نیست .
با یه داستان به روزم.

روح الله آقایی گفت...

سلام
از شما دعوت می کنیم به انجمن ما بپیوندید
کارهای نقد و دیگر مطالب خود را به اشتراک بگذارید تا در دسترس همه باشد
با تشکر
http://www.ketabkade.ir/forum/
پایگاه نقد مجازی

سارا بهرام زاده گفت...

بندر رواني !......

زهرا مفتاحی گفت...

من دلم می خواهد
خانه ای
داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش
دوستهایم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هرکسی می خواهد
وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار
خانه ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
"خانه دوست کجاست؟"
پیشاپیش نوبهار آریایی را به شما و خانواده گران ارجتان تبریک می گویم.
سال خوبی داشته باشی مهربان.

مریم تنگستانی گفت...

سلام
سالی پربرکت برایت آرزومندم .نوروزت مبارک باشد
برای خواندن من سرو زاده شدم برمی گردم

سوشیانس گفت...

سلام عیدت مبارک.

سوشیانس گفت...

سلام
عیدت مبارک.

ناشناس گفت...

سلام
خیلی جالبه لطفا سری هم به ما بزن .خوشحال میشیم
http://dastneveshteman.blogfa.com